کد مطلب: 205479
روزنامه حزب کارگزاران هم با دروغ۱۳ منتشر شد!
تاریخ انتشار : 1401/01/14 14:37:13
نمایش : 648
روزنامه سازندگي و سايت انتخاب درحالي مدعي شدند که قوانين در مشهد متفاوت و مجزا با ساير نقاط کشور اجرا مي‌شود و محدوديت هاي اجتماعي عجيبي را به امام جمعه اين شهر نسبت دادند که هيچ سندي براي ادعاي خود مطرح نکردند!

به گزارش هفت چشمه به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ در ادامه پروژه چند سال اخير رسانه‌هاي اصلاح‌طلب با رويکرد تخطئه شهرهاي مذهبي، پس از اينکه سايت انتخاب -که انتشار متعدد اخبار دروغ را در کارنامه خود دارد- اينفوگرافي از محدوديت‌هاي اجتماعي ادعايي در شهر مشهد منتشر کرد، امروز روزنامه سازندگي با تيتر «قلمرو ممنوعه» منتشر شد.

درحالي‌که بر اساس توضيحات متقن مسئولان وزارت ورزش مشخص‌شد که هزينه‌تراشي رخداد مشهد توسط باقي‌مانده‌هاي تفکر اصلاح‌طلبان رخ‌داده و هيچ ارتباطي با امام‌جمعه اين شهر نداشته، "سازندگي" با تيتر «قلمرو ممنوعه» نوشت: «چرا سيداحمد علم‌الهدي با حضور زنان در ورزشگاه‌ها، کنسرت و... در شهر مشهد مخالف است؟»

اين روزنامه درحالي مدعي شد که قوانين در مشهد متفاوت و مجزا با ساير نقاط کشور اجرا مي‌شود که هيچ سندي براي ادعاي خود مطرح نکرد!

پيش‌ از اين نيز سايت انتخاب مدعي محدوديت‌هاي اجتماعي عجيبي چون «ممنوعيت برگزاري کنسرت»، «ممنوعيت پوشيدن مانتو چهارخانه» و «ممنوعيت موتورسواري زنان در پيست» از جمله دروغ‌هاي نسبت داده‌شده به مشهد توسط اين سايت بود که بيشتر به‌دروغ۱۳ شبيه بود تا روايت يک پايگاه خبري با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد!

نکته جالب توجه اينکه مواردي چون ساخت پيست براي موتورسواري بانوان با پيگيري نماينده ولي فقيه در استان خراسان رضوي محقق شده‌است.

 

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg